Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

relax take it easy

Av kitty - 28 mars 2008 02:02

Hej, den här bloggen tänkte jag mest använda för att mina släktingar och utspridda vänner ska kunna läsa och få veta vad jag sysslar med på dagarna.


Nu har vi iallafall påsklov och har haft det sedan i fredags, jag har inte hunnit gjort så mycket, fast det beror ju såklart på vad man prioriterar ochså. Det är ofta folk ringer och frågar om jag vill hänga med ut men jag inte orkar, jantagligen blir det väl för mycket för mig att hålla reda på som gör att jag inte orkar på grund av diverse orsaker, ja ni som vet vet ju och ni andra bryr er nog inte tillräckligt för att veta.


Just nu känns det mest som att jag bara vill kunna vara här, ta det lugnt och slippa omvärlden ett tag. Jag måste få tid att tänka precis som alla andra och jag har inte all tid och energi i världen för att kunna roa alla varje dag och vara den där roliga tjejen. Och nu tänker ni väl säkert på att jag går ju i skolan, ja det är klart att man tar det ju inte direkt lugnt i skolan och sådär men dit går jag för egoistiska skäl, närå men för att jag ska få en bra framtid, iofs känns det ju i princip rätt så jävla egoistiskt med tanke på att massor av andra ungdomar och barn i fattiga länder inte ens får gå i skolan.


Bor hos mormor ett tag nu förresten, morfar mår inte så bra och och jag försöker finnas till så mycket jag kan för dom även fast jag känner mig så jävla ivägen vart jag än är. Fast jag är väl en fis i rymden precis som alla andra.


Nu ska jag kika lite på tv och börja om på nytt med min fjantiga poesi jag sysslade med förut, men det kan jag tipsa om, riktigt härligt att få ut sina känslor på papper.


Hörs!

Peace

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kitty - 2 maj 2008 16:50

Tjo, uppdatering pågår nuva. Har ganska mycket att berätta.   Valborg, - med lite glädje, ilska, gråt, förtvivlan och förvirring.   Ja iallafall, på valborg var jag och Maria hemma hos Moa det var trevligt, vi hade hur ska man säga, en tjejkväll inna...

Av kitty - 26 april 2008 15:04

Okej, min blogg suger för jag har ingen fantasi.   lallaaaaaaa ...

Av kitty - 22 april 2008 09:52

Här har jag inte varit inne på läänge. Jag har väl inte så mycket att uppdatera med heller förutom att jag fyllde år i fredags och resten av helgen blev ganska (jätte) förstörd för att min mage fick för sig att starta krig mot mig och diverse andra ...

Av kitty - 14 april 2008 23:15

Idag har jag befunnit mig på skolan, alla lektioner faktiskt, woah! Pft, drygt som attan men aja.   Sen åt jag hamburgare med Lina, lite onyttig måste man ju få vara. Plus att jag håller på att sluta röka igen, jag blir helt psykiskt instabil när ja...

Av kitty - 13 april 2008 20:03

Nog bland det bland det hemskaste jag sett, kolla videon:

Presentation

Omröstning

Favoritårstid?
 Sommar
 Vår
 Vinter
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards